Saturday 24 August 2013

What a Miracle.


Assalamualaikum.

Tiada kata menarik aku mahu persembahkan selain Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah.Kuasa Allah tiada siapa mampu baca. Cukup kau yakin.Bersangka baik dengan Allah.Aku jamin,hidup sangat mudah.


Sepertimana pesan aku masa dulu,kalau ada apa-apa pertama sekali cari Allah.Tak cari,rugi.Sekarang,aku mampu tersenyum.Harapan aku,semoga ini peluang yang paling terbaik.Allah memang baik.Percaturan hidup yang terlakar membuatkan aku bertambah yakin Allah sungguh kasih pada aku.Subhanallah.Sebak.

Terima kasih juga semua yang menyokong.Terutama ibu ayah.Terima kasih infiniti atas doa kalian berdua.Aku sayang kalian.Terlalu sayang.Ujian ini lebih membuka mata aku.Aku nampak pengorbanan kalian yang tidak pernah putus.Allahu.Syukran.Ternyata setiap dugaan yang Allah hantar semuanya punya isi.


Terima kasih ibu.Terima kasih.Without you there would be no me,mom.


Ayah,terima kasih juga.Usaha ayah lebih tinggi dari anak ayah ni.Hebat ayah.The only superman I know is my dad.

Allah,terima kasih atas segalanya.Engkau saksi segala.Permudahkan segalanya.Aku pinta.Mardhotillah,insyaAllah.



No comments:

Post a Comment